tirsdag 5. november 2013

Hooked!

..De som kjenner meg og bloggen har nok skjønt for lenge siden at jeg har en stor forkjærlighet for stoler.
Både hjemmet og butikken  RAMP42 er fullt av dem, men det er liksom noe med eldre stoler! Klarer ikke helt å legge bort jaktinstinktet på disse, hehe! ..Heller ikke da jeg kom over denne skjønnheten. En ERO fra Stål &Stil anno1940. Ja takk!  Nå har den fått plass ved spisebordet, og jeg nyter synet av den!

Den  grønne stålrørstolen stammer fra et samfunnshus i Masfjorden, og har blitt sprayet med grunning, farge og lakk. Blir å finne hos RAMP42 fra fredag!

Fin tirsdag til deg

7 kommentarer:

  1. Love it, love it! :) Herlige stoler! Skulle ønske Rampbutikken deres var rett rundt hjørnet ;) Da hadde dere nok hatt meg som trofast kunde!

    Smil og klem fra Lite hi

    SvarSlett
  2. En dronning blandet stoler.... Jeg lider også av stoldilla. D

    SvarSlett
  3. Fin stol! Jeg så dette bordet på Finn i går og tenkte på deg/butikken din... http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45008171

    SvarSlett
  4. FOR en stol. *smelt* Jeg er litt som deg at jeg har en slage "fetisj" for stoler. Når jeg kommer over et skikkelig funn må jeg bare ha den med meg hjem selvom jeg har flust av dem hjemme. Kan aldri få nok stoler tenker jeg ;-)

    SvarSlett
  5. Hehe, fint du likte bordet! Skal holde øynene åpne for mer...

    SvarSlett
  6. Takk for kommentar. Elsker det nye rommet. Så godt å få et eget sted å samle alle greirne vi bloggere og kreative TRENGER for å pusle og tusle :-) SUPERFINE stoler!! Lekker. Alle! Mye å finne, men en dag er det jo tomt!! Håper dere fikk god respons på messen! Ha en finfin uke videre, stå på!!

    SvarSlett
  7. I am often to blogging and i really appreciate your content. The article has really peaks my interest. I am going to bookmark your site and keep checking for new information.

    Chillspot1.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett