onsdag 20. mars 2013

grey it is


Etter innlegget hvor jeg fortalte at jeg skulle male speilet fikk jeg nesten litt prestasjonsangst.Hvilke spennende sprell skulle Pøbelen finne på nå?! Vel, det ble grått. Plain grått.Sorry!Ettersom jeg har så mye farger going on i resten av huset ville jeg ha det litt avduset (er det et ord egentlig?)
..Sååå når jeg er i det grå hjørnet viser jeg likegodt denne rakkaren som ble kjøpt for halv pris på KID. Ikke visste jeg at man fikk tak i fine melhyller her! Planen er å ha den på kontoret jeg snart drømmer om å pusse opp..

Fin kveld til dere!

The brown mirror in the livingroom is now grey.  I have so many colors going on in the rest of the house that I wanted something neutral.

17 kommentarer:

  1. Flott med grått sammen med farver...avduset syntes jeg var et bra ord...:)
    fin kveld til deg..
    klemklem

    SvarSlett
  2. A, så fint!
    Skolestolen var veldig fin!

    SvarSlett
  3. avduset er fint! dessuten rålekkert bord :D

    SvarSlett
  4. Nydelig med grått og gult, ser jeg:) Den melhylla er jammen fin:) Kid sa du!!!?
    Trine:)

    SvarSlett
  5. Nydeligt hos deg:))

    SvarSlett
  6. Grått er hot! :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. The mirror look great in that color. Your home is always beautiful.
    XX

    SvarSlett
  8. Veldig enig i at avduset er et finfint ord! ;) Det ble uansett knallstilig :)

    SvarSlett
  9. Tommelen opp! Det kan bli for mye farger også! Synes det ble kjempefint! :)
    Ønsker deg forøvrig ei fortsatt fin uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  10. Grått er en sikker vinner ;)
    Og det er den fargen jeg liker aller best sammen med andre, spreke farger!
    Fint speil ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  11. Det ble superfint! Digget det! :-D

    SvarSlett
  12. Speilet ble tøft! Passer supert til resten av stuen :)
    Flinkis <3

    Klem

    SvarSlett
  13. Grått er en fin farge og passer godt inn i interiøret hos deg :) Flott speil! Jeg har et knall rødt som venter på å bli hengt opp på lekerommet - guttene valgte farge :)

    SvarSlett
  14. Your living room looks really nice! This is my first visit to your blog, and I like what I see :)

    SvarSlett
  15. A wonderfull living, So nice!
    Amina
    http://dar-amina.blogspot.com.es/

    SvarSlett
  16. Det ble fint med grått :0) la merke til at du liker pukka te ;0) Det er favoritten min! hihi

    SvarSlett
  17. Det ble veldig fint Chiristine:-) God Påske til deg :-)

    SvarSlett