mandag 2. januar 2012

2012

Nytt år, nye muligheter! Jeg liker tanken på å starte med blanke ark. Og jeg begynner  alltid året med å spise sunt og vekke til livet treningskortet mitt. Det varer som regel til godt uti januar.. hihi* . Men dette året skal det bli andre boller! Jeg skal tenke etter hva jeg putter i kroppen, og kroppen.
Disse fine produktene fra Grønn såpe fikk jeg av bestevenninnen min til jul, håndlagede såper uten syntetiske tilsetningsstoffer. Hvis du vil lese en grønn blogg, og samtidig bli litt mer opplyst om mat og produkter kan du gå inn på bloggen hennes:  frøkenbittersøt
kjøkkenet har det gått fremover i julen. Knotter skal på i dag, og gulvmaling må kjøpes inn i morgen.Utrolig herlig å ha vasken foran vinduet! 


Fin ukestart til deg! 

20 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg også! Spennende med nytt kjøkken :)

    SvarSlett
  2. godt nytt år Christine!!
    det skjer ting hjemme hos deg ser jeg,
    med bla. nytt kjøkken:)
    gleder meg til å følge deg videre.

    SvarSlett
  3. Se der ja, det begynner å bli ferdig kjøkken ja. Spennende! Gleder meg veldig til å se ferdig resultat, det er jeg sikker på blir utrolig fint!

    SvarSlett
  4. Åh, så langt dere har kommet! Herlig med vask ved vinduet, også var den jo så fin!! Jeg gleder meg også til å se ferdig resultat :)

    SvarSlett
  5. Godt nytt år!!

    Så flott på kjøkkenet. Vi har samme fronter og lik plate ser det ut som. Liker det kjempegodt. kunne godt tenkt meg en slik vask, synes de er kjempefine. men i denne omgang bytta vi bare plate og fronter++ egentlig bare vasken man ser ikke er ny..

    Ønsker deg alt det beste i året som kommer fine deg!! Med masse trening og sunn mat;) Og litt annet gøy da!

    klem

    SvarSlett
  6. Ser der ja, det begynner å ta form! Ser veldig lovende ut:-)
    Ønsker deg et Godt Nytt År, og gleder meg til å følge MøbelPøbel videre på veien:-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Blanke ark e bra
    Deilig hudpleie e bra
    Nytt kjøkken e bra

    Finaste 2012 te finaste du
    Klæmmings

    SvarSlett
  8. what! først maler dere de fine plankene på veggen og nå tregulvet også?? hvor skal det ende...kjøkkenbenken neste? ;D haha... måtte bare erte litt ;) det ser bare helt nydelig ut, kommer til å bli superfint! spent på hvilke knotter dere har valgt :) -og gleder meg til å følge herlige bloggen din videre i året som kommer. gode nyttårsklemmer til deg *♥*

    SvarSlett
  9. hihi! akkurat det kjøkkenet og vasken vi skal ha, jo!
    :)
    god smak, ja det har du.
    GODT NYTTÅR!!

    SvarSlett
  10. Takk for alt det du deler.
    Takk for at DU er her!

    SvarSlett
  11. Dette ser ut til å bli eit flott kjøkken, Christine! Og 2012 blir eit flott år - det er eg sikker på! Men treningskort...tja... Nei, ikkje nå med det same iallefall..hihi:-)

    Klem

    SvarSlett
  12. Skal si det skjer saker og ting på kjøkkenfronten hos deg nå ;)
    Gleder meg til å se bilder av ferdig resultat!
    Takk for alt du delte av inspirasjon i 2011.
    Gleder meg til å følge deg videre i 2012.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  13. Oioi, kjøkkenet blir knallbra, som forventa :)
    Godt nytt år!! KLEM.

    SvarSlett
  14. Gleder meg masse til å følge med på kjøkkenet ditt og andre interiørsprell i 2012;)
    Og kanskje det bli et treff eller to...?
    klem:)

    SvarSlett
  15. Herlig!
    ...og så gøy å se at det skjer ting på kjøkkenet deres! Her blir det nok fint ja...gleder meg til å følge med videre!

    ...håper du har hatt en flott juletid, og ønsker deg og dere et riktig godt nytt år!*smile*

    Stoor klem til deg

    SvarSlett
  16. Stas med nytt kjøkken, vi pusset opp vårt i mai og det er så kjekt! Gleder meg til å se resultatet.
    Skal sjekke ut den bloggen du anbefalte, jeg forsøker også å ha en liten tanke både rundt miljø og mat. Vi forbruker så mye at det er viktig å reflektere litt over det iblant.
    Godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  17. Hei.

    Liker stilen din så godt! Kjøkkenet ser kjempebra ut, og jeg gleder meg til fortsettelsen!!

    SvarSlett
  18. Fantastisk gave du fikk av bittersøt <3
    Hun påvirker meg også, og forhåpentligvis mange flere :)

    suss og klem

    SvarSlett
  19. your got a very pretty home
    love the calender

    SvarSlett
  20. Hei på deg!

    Så fint kjøkkenet blir!! Skjønner godt du nesten ikke kan vente med å flytte inn kopper og kar på kjøkkenet! Sånn hadde jeg det også! Sneik inn småting som bare ble totalt nedstøvet, men klarte ikke å la være...
    Lykke til videre! Blir spennende å se det ferdige resultatet, veldig fin vask, forresten.
    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett