mandag 27. september 2010

Lopper i blodet...

Jeg kan ikke si at blodet bruste så veldig på helgens loppis...Men vi fant litt småplukk som vi var fornøyd med. Solen skinte, og vi koste oss ute med sveler, kaffe og småprat med gode venner:)
Hvis du er på utkikk etter  julepynt var det dette loppemarkedet du skulle vært på- nisser i alle former og varianter var utstilt;) Jeg nøyde meg med to fin fine bokser
Dette bildet er det vel noen som gjenkjenner:)


Pøbelmannen trives best inne på duppedingsrommet, og inne på elektronikkavdelingen fant han dette spillet. Inntakt i orginalemballasjen, og til kun 40,-. Det vil jeg kalle et kupp:)




Solen skal visstnok skinne resten av uken, og det kunne ikke skjedd på et bedre tidspunkt. Jeg hadde min første praksisdag på sykehuset i dag, og skal heretter stille vekkerklokken på 05.30 (senest!). Godt med lyse morgener da:)


God mandag til deg!





1 kommentar:

  1. Hehe...lurar på om me kanskje "traff" kvarandre på loppis i helga? Landås? Eg var innom på søndagen, lørdag var jobbedag for meg... Og nei, den heilt store fangsten vart det ikkje, men litt småtterier. No er det fridag imorgon etter jobbehelg, - så då blir det Stoff og Stil-besøk - juhuu!!

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett